مطالب مرتبط:
واکنش پرستاران گرگان به اضافه کار اجباری
وزیر نفت: تولید نفت ایران امسال جهش می کند / 6 میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می شود
سورپرایز فوق العاده برای بازنشستگان برای پرداخت حقوق اردیبهشت(10اردیبهشت 1403) | متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به اضافه افزایش 35 درصدی حقوق ها
فرمول اضافه حقوق 1403 را حتما بدانید؛ چقدر به حقوق شما اضافه می شود؟ | عیدی سال 1403 چقدر است؟
پیش بینی اوجی از افزایش تولید نفت | 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور اضافه می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:052024-04-30اقتصادي

5 هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد


با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره برداری این بوستان اضافه شد.

- ایسنا/یزد مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره برداری این بوستان اضافه شد.

علیرضا ابویی با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی 30 هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال برای فعالیت های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به این که این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری، توجه به ورزش های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یک


برچسب ها: بوستان - بهره برداری - هکتار - اعتباری - اقدامات - میلیارد - بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

5 هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد

5 هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد