مطالب مرتبط:
مرگ پسربچه 5 ساله در سایه اهمال کاری ها در رودبار جنوب
عکس/ چاق ترین پسربچه 9 ساله جهان با 230 کیلو وزن
توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی 3 ساله / ادعای گاتزتا
زن شصت ساله ای که دختر شایسته شد!
تجاوز 4 مرد به یک نوجوان 16 ساله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 19:552024-04-28حوادث

کرمان/ فوت پسربچه 5 ساله در سایه اهمال کاری ها


یکی از فرهنگیان شهرستان رودبار جنوب که اطلاع کامل از اتفاق دارد در گفت وگو با ایسنا، از روز حادثه و جان سپردن محمدمهدی پنج ساله گفت.

- با شنیدن صدای جیغ و فریاد همبازی هایش همه سراسیمه به سمت گودالی که در بستر رودخانه فصلی شهر رودبار کرمان حفر شده بود دویدند، اما نرسیدند و محمدمهدی پنج ساله در قعر گل ولای از نفس افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرای تلخ از اینجا شروع می شود که یک رودخانه فصلی از میانه شهر رودبار می گذرد که سال ها بخاطر خشکسالی های متمادی آبی به خود ندیده است و مسئولان هم خاطر جمع از این سراب نسبت به ایجاد حفاظ و ساماندهی بستر رودخانه شدند تا اینکه بارش های اخیر باعث جاری شدن سیلاب شد و گودالی که به عمق چهار متر در بستر آن به هر دلیلی حفر شده، پر از آب می شود و باز هم بی توجهی مسئولان شهری و مسئولان اداره آبیاری به عنوان متولی اصلی رودخانه ها حادثه ای تلخ را آفرید.

 به دفعات شاهد خسارت جانی استخرهای کشاورزی و بستر رودخانه ها بوده ایم؛ فاضلاب زندان جیرفت در بستر رودخانه ملنتی این شهر نیز قبلا هم یک قربانی گرفت، اما هنوز ساماندهی ها اندر خم یک کوچه مانده است.

 بیدار باش متولیان امر یکی از فرهنگیان شهرستان رودبار جنوب که اطلاع کامل از اتفاق دارد در گفت وگو با ایسنا، از روز حادثه و جان سپردن محمدمهدی پنج ساله گفت.


برچسب ها: رودخانه - بستر رودخانه - رودخانه فصلی - مسئولان - شهر رودبار - رودبار - محمدمهدی
آخرین اخبار سرویس:

کرمان/ فوت پسربچه 5 ساله در سایه اهمال کاری ها

کرمان/ فوت پسربچه 5 ساله در سایه اهمال کاری ها