مطالب مرتبط:
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد جاده ای شهید محمدتقی اباذری آذربایجان شرقی
امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است.
پدافند هوایی در اوج آمادگی است
پدافند هوایی ایران در اوج آمادگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 14:102024-04-30سياسي

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، - جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز های هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز های هوایی کشور برقرار است.


برچسب ها: پدافند هوایی - نیروی پدافند هوایی ارتش - پدافند هوایی ارتش - پدافند - نیروی پدافند هوایی - هوایی - نیروی پدافند
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد