مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است
برخی دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا برعلیه رژیم صهیونیستی تجمع می کنند
شهادت یک لبنانی در پی حمله رژیم صهیونیستی
بازداشت 20 فلسطینی در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی
اردن صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-04-27سياسي

آیا وقت آن نرسیده است که شریان های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی نامه ای منتشر کرد.

- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی نامه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی نامه ای منتشر کرد.

در متن این نامه آمده است: به دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا بسم الله الرحمن الرحیم اصرار و استقامت شما در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با نسل کشی و جنایت علیه بشریت در این کشور باعث شد تا برخود لازم بدانیم مطالبی را در این نامه به جهت حمایت و همراهی با شما، به عنوان صاحبان آینده، در میان بگذاریم.

روحیه نخبگانی و حریت جریان دانشجویی موجب گسترش و پیشرفت آرمان های انسانی در هر جامعه ای می شود، متاسفانه سیاست های مادی گرایانه و مستکبرانه برخی دولت ها باعث می شود هدف، وسیله را توجیه کند و حتی به بهای زیر پا گذاشتن شرافت و کرامت انسانی اهداف خود را دنبال کنند؛ نمونه آن مسئله فلسطین است که علی رغم وقوع نسل کشی در دهه های اخیر، از هر گونه حمایت اقتصادی_تسلیحاتی دریغ


برچسب ها: بسیج دانشجویی استان فارس - آمریکا و اروپا - شورای تبیین مواضع - رژیم صهیونیستی - بسیج دانشجویی - صهیونیستی - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

آیا وقت آن نرسیده است که شریان های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟

آیا وقت آن نرسیده است که شریان های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟