مطالب مرتبط:
هوای همه روزهای فروردین مطلوب بود
هوای همه روزهای فروردین مطلوب بود
کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین
کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 07:202024-04-20اجتماعي

هوای همه روزهای فروردین مطلوب بود


بر اساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی فروردین ماه امسال تهرانی ها 26 روز هوای قابل قبول و پنج روز هوای پاک تنفس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا با توجه به مطلوب بودن هوای پایتخت در تمام روزهای فروردین، آلاینده شاخصی برای این ماه ثبت نشده است.

  بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال 1402، شش روز پاک، 24 روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه های حساس به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد فروردین 1402 شهروندان تهرانی تعداد روزهای آلوده کمتری را نسبت به فروردین ماه سال 1401 تجربه کرده اند.

طی این مدت هوای تهران یک روز برای گروه های حساس آلوده بود این در حالیست که سال 1401 در این ماه تنها پنج روز گروه های حساس و یک روز تمامی گروه ها هوای آلوده را تنفس کرده اند همچنین یک روز کیفیت هوا در شرایط خطرناک قرار گرفته بود.

کیفیت هوای تهران در اولین ماه بهار 1402 و مقایسه آن با سال 1401 نشان می دهد که در فروردین ماه این سال  22 روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد سال گذشته 24 روز بوده است.

همچنین تهران در فروردین ماه سال گذشته شش روز هوای پاک را به خود دید این در حالیست که سال 1401 شهروندان تهرانی تنها دو روز هوای پاک تنفس کردند.


برچسب ها: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - کیفیت هوای تهران - فروردین - هوای تهران - هوای - گروه های حساس - کیفیت هوا
آخرین اخبار سرویس:

هوای همه روزهای فروردین مطلوب بود

هوای همه روزهای فروردین مطلوب بود