مطالب مرتبط:
سرنوشت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه شکست است
لغو مراسم سالانه انجمن قلم آمریکا به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
«بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان مخالف جنگ غزه لغو شد
مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان مخالف جنگ غزه لغو شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-04-24بين الملل

آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می کند


طبق منبعی آگاه به برنامه های «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا، قرار است به زودی «لیز گراند» رییس موسسه صلح ایالات متحده به عنوان مسؤول تام الاختیار برای کمک های بشردوستانه به غزه منصوب شود.

- طبق منبعی آگاه به برنامه های جو بایدن رییس جمهور آمریکا، قرار است به زودی لیز گراند رییس موسسه صلح ایالات متحده به عنوان مسؤول تام الاختیار برای کمک های بشردوستانه به غزه منصوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیز گراند جایگزین دیوید ساترفیلد فرستاده ویژه آمریکا در امور بشردوستانه خاورمیانه خواهد شد؛ فرستاده ای که در تاریخ 15 اکتبر، یک هفته پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی به این سمت منصوب شده بود.

یک منبع آگاه به برنامه های دیوید ساترفیلد به پایگاه خبری هاف پست گفت که او به کار خود در وزارت امور خارجه به عنوان مشاور ارشد ادامه خواهد داد.

برای اولین بار این پایگاه خبری آمریکایی بود که در ماه ژانویه گزارش کرد که ساترفیلد مقام خود را به عنوان فرستاده ترک خواهد کرد.

از هفتم اکتبر 2023 که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت های نوار غزه به شکل گسترده ای ویران شده و فاجعه انسانی بی سابقه ای در این منطقه رقم خورده است.


برچسب ها: کمک های بشردوستانه - بشردوستانه - آمریکا - دیوید ساترفیلد - ایالات متحده - فرستاده - پایگاه خبری
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می کند

آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می کند