مطالب مرتبط:
اطلاعیه چهارم فراجا درباره طرح «نور»؛ مشاهدات عینی نشان دهنده حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان است، دنبال پرونده سازی نیستیم
دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن برگزار می شود
نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد
دستگاه های اجرایی برای تزریق شادی و نشاط به جامعه پای کار بیایند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-04-23ورزشي

لزوم توجه به پیشگیری در حفظ سلامت افراد جامعه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: برخی از راه های حفظ سلامت و تندرستی برای انسان در دین مبین اسلام نشان داده شده و به پیشگیری بیش از درمان توجه شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: برخی از راه های حفظ سلامت و تندرستی برای انسان در دین مبین اسلام نشان داده شده و به پیشگیری بیش از درمان توجه شده است.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام به سلامت انسان ها توجه ویژه ای قائل شده است و پیشگیری و مراقبت را قبل از بیماری مقدم شمرده و انسان ها را دعوت به مراقبت از سلامتی روح و جسم خود کرده است.

وی افزود:سلامت انسان باعث لذت بردن او از زندگی و نزدیکی به سعادت دنیوی و اخروی می شود، انسان بیمار نمی تواند از زندگی خوبی بهره مند شده و نشاط داشته باشد چنانچه پیامبر اسلام (ص) نیز استفاده از فرصت جوانی و نعمت سلامتی را به امت خود توصیه فرموده است.

وی با اشاره بر اهمیت پیشگیری بر درمان، بیان کرد: دین مبین اسلام برخی از راهکارهای حفظ سلامتی و دوری از ابتلا به بیماری ها را پیش روی انسان ها قرار داده که در صورت رعایت آن ها از جمله ورزش، شستن دست قبل و بعد از غذا ، پرهیز از اسراف، روزه گرفتن، ازدواج


برچسب ها: آذربایجان شرقی - دین مبین اسلام - سلامت - نماینده ولی فقیه - انسان - سلامت و تندرستی - پیشگیری
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به پیشگیری در حفظ سلامت افراد جامعه

لزوم توجه به پیشگیری در حفظ سلامت افراد جامعه