مطالب مرتبط:
سامان مقدم و پیمان معادی کابوس های حافظه جمعی ایرانی را زنده کردند | آیا وزارت آموزش و پرورش حق دارد از سریال افعی تهران شکایت کند؟
بدهی 44 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش به فرهنگیان
مجلس دست آموزش و پرورش در رتبه بندی معلمان را رو کرد
اختصاص 1,200 میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش قم
جدول بدهی 44 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش به معلمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-05-11اجتماعي

11 ملک آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در انتظار مولدسازی


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه هزینه فروش املاک مازاد صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام در دست احداث و توسعه زیرساخت های آموزشی و تربیتی همان استان می شود گفت: - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه هزینه فروش املاک مازاد صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام در دست احداث و توسعه زیرساخت های آموزشی و تربیتی همان استان می شود گفت: املاکی جزء مولدسازی قرار می گیرند که قابلیت کاربری آموزشی نداشته باشند.

مسعود بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مولدسازی سراغ فضاهایی برای فروش می رویم که قابلیت کاربری آموزشی ندارند گفت: املاک مولدسازی املاکی هستند که قابلیت استفاده آموزشی ندارند، یا فضاهایی که در یک محیط صنعتی واقع شده اند، اهدایی خیرین هستند یا محیط و متراژ قابلیت بهره برداری ندارند.

وی با بیان اینکه در حوزه املاک مازاد اولین استانی بودیم که سه ملک را در مرحله اول و 5 ملک را در مرحله دوم مولدسازی کردیم افزود: اکنون کارهای اجرایی 11 ملک انجام شده است؛ این املاک در اختیار ستاد مولدسازی قرار گرفته و در حال طی تشریفات برای تایید کارگروه استانی استانداری است و سپس به فروش می رسند.


برچسب ها: توسعه زیرساخت های آموزشی - آموزش - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - پروژه های نیمه تمام - مولدسازی - استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

11 ملک آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در انتظار مولدسازی

11 ملک آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در انتظار مولدسازی