مطالب مرتبط:
ویدئو| وقوع آتش سوزی مهیب در ساختمان نیمه کاره جزیره کیش
آماده باش نیروی های منابع طبیعی ایلام جهت مقابله با آتش سوزی جنگل ها
عکس| اولین تصاویر از آتش سوزی قطار حومه ای هشتگرد - تهران
آتش سوزی قطار حومه ای هشتگرد - تهران (عکس)
آتش سوزی قطار حومه ای هشتگرد - تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-12حوادث

هشدار نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش بینی ها در زمینه وقوع آتش سوزی در جنگلها و مراتع، گفت: صیانت از جنگل ها و مراتع استان وظیفه یک دستگاه یا یک شخص نیست و همه ما در این زمینه مسئول هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش بینی ها در زمینه وقوع آتش سوزی در جنگلها و مراتع، گفت: صیانت از جنگل ها و مراتع استان وظیفه یک دستگاه یا یک شخص نیست و همه ما در این زمینه مسئول هستیم.

سید علی معتمدی پور روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403 در جمع خبرنگاران، نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی ها هشدار داد و افزود: در سال زراعی اخیر، بارش های بسیار خوبی داشتیم که هم به لحاظ کمیت و هم پراکندگی قابل توجه بودند و همین موضوع باعث شده که سطح پوشش مراتع بسیار وسیع شود و این موضوع هم یک مزیت است و هم یک خطر بالقوه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه همه ادارات در اطفای حریق مراتع و جنگل های استان موظف به همکاری هستند، اظهارکرد: با فرا رسیدن فصل گرما و با خشک شدن علفزارها و سطح پوشش مراتع، پیش بینی می شود که آتش سوزی هایی را در روزها و ماه های آتی داشته باشیم که ضروری است همه ادارات به ویژه خانواده جهاد کشاورزی با محوریت منابع طبیعی، بیش از گذشته آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - جنگل ها و مراتع - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - بویراحمد - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در کهگیلویه و بویراحمد