مطالب مرتبط:
مسئولین بدون درنظر گرفتن مشکلات با افتخار از افزایش آمار اشتغال حرف می زنند
رفع موانع تولید و حل مشکلات کارگران استان کرمانشاه در اولویت کاری مسوولان قرار گیرد
منتخب مردم منطقه کاشان:رسانه ها مسوولان را برای رفع مشکلات مردم یاری کنند
رفع مشکلات تامین زمین مرند و مراغه برای ساخت مسکن
آیت الله علم الهدی: رفع مشکلات زیرساخت های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر های حمل ونقل جاده ای برای سفر زائران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 18:152024-04-27سياسي

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی شود


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

محمد مهدی شریف تبار امروز، 8 اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.


برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - تبلیغات اسلامی - تبلیغات - سازمان - رییس سازمان تبلیغات اسلامی - زمان
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی شود

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی شود