مطالب مرتبط:
برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
عکسی خاص از رهبر انقلاب /نظر رهبری درباره «گل آقا» چه بود؟
کارگر خدماتی - آقا
عکس ویژه رهبر انقلاب/ نظر رهبری در مورد «گل آقا» چه بود؟
کارشناس عمران - آقا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:252024-05-01سياسي

«گل آقا» به شهید رجایی چه هدیه ای داد؟


یکی از اعضای دفتر نخست وزیری دوران شهید محمدعلی رجایی، حضور کیومرث صابری فومنی را در آن آیام نعمت بزرگی می خواند که آرامش را به شهید رجایی هدیه می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اسناد انقلاب اسلامی به بهانه سالروز درگذشت کیومرث صابری، مشهور به گل آقا روزنامه نگار و و طنزپرداز مشهور [11 اردیبهشت 1383 ] بخشی از مصاحبه سید محمد صدر از اعضای دفتر نخست وزیری را از تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی را که ماجراهایی از گل آقا و شهید رجایی را روایت می کند، بازنشر کرده است.

این مرکز حضور کیومرث صابری فومنی را در دفتر روابط عمومی نخست وزیری در دوران شهید رجایی، از مهمترین فعالیت های سیاسی او پس از پیروزی انقلاب اسلامی خوانده است.

سید محمد صدر در این مصاحبه می گوید: حقیقتا جو بسیار سنگین و اعصاب خردکنی در زمان نخست وزیری شهید رجایی حاکم بود؛ چون مشکلات مملکت از یک طرف و جنگ و فشارهای سیاسی و.

از طرف دیگر و نهایتا توهین هایی که آقای بنی صدر به عنوان رییس جمهوری به ایشان می کرد، در این شرایط انصافا وجود گل آقا یا آقای کیومرث صابری در آن زمان در دفتر روابط عمومی [نخست وزیری] یعنی دفتر شهید رجایی که همه ما آنجا بودیم، خیلی غنیمت بود و واقعا [حضور او] نعمت بزرگی بود و با آن خوشمزگی ها و [شوخی ها] از این طریق یک مقدار آرامش را به شهید رجایی هدیه م


برچسب ها: شهید رجایی - مرکز اسناد انقلاب اسلامی - نخست وزیری - انقلاب اسلامی - کیومرث صابری فومنی - شهید - سید محمد صدر
آخرین اخبار سرویس:

«گل آقا» به شهید رجایی چه هدیه ای داد؟

«گل آقا» به شهید رجایی چه هدیه ای داد؟