مطالب مرتبط:
شهرداری بعد از مسجد به دنبال ساخت هتل در پارک های تهران است
تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران/ نامه زاکانی به وزیر کشاورزی برای احداث «تم پارک»
شغال های پارک لویزان از سرخوشی چندقلوزا شده اند؟
شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
هدف گذاری شهرداری تهران برای توسعه بوستان ها از محل اخذ عوارض شهری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 17:152024-04-22اجتماعي

واکنش سازمان پسماند شهرداری تهران به ویدئوی شغال های پارک لویزان


روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص مشاهده چند شغال در پارک جنگلی لویزان اعلام کرد: کنترل تمامی گونه های جانوری از جمله شغال در حیطه وظایف اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش تهران و اداره کل محیط زیست استان است.

- روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص مشاهده چند شغال در پارک جنگلی لویزان اعلام کرد: کنترل تمامی گونه های جانوری از جمله شغال در حیطه وظایف اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش تهران و اداره کل محیط زیست استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در واکنش به انتشار ویدئویی از مشاهده چند قلاده شغال در پارک جنگلی لویزان اعلام کرد: با توجه به جغرافیای این پارک جنگلی و قرارگیری آن در حاشیه شمال شرقی پایتخت و هم جواری با مناطق کوهستانی که گونه های مختلف جانوری و حیات وحش در آنجا آزادانه زندگی می کنند، عامل ورود این دو حیوان به این پارک بوده است.

ازآنجاکه کنترل تمامی گونه های جانوری از جمله شغال در حیطه وظایف اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش تهران و اداره کل محیط زیست استان است، به نظر می رسد ساماندهی حیوانات وحشی و جلوگیری از نزدیک شدن اینگونه جانوران به حریم شهر یکی از مهم ترین و اصلی ترین تکالیف این مجموعه هاست.


برچسب ها: سازمان مدیریت پسماند - روابط عمومی سازمان - شهرداری تهران - پارک جنگلی لویزان - پارک جنگلی - سازمان مدیریت - مدیریت پسماند
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان پسماند شهرداری تهران به ویدئوی شغال های پارک لویزان

واکنش سازمان پسماند شهرداری تهران به ویدئوی شغال های پارک لویزان