مطالب مرتبط:
سفر بارزانی به تهران، یک تحول مهم
انگیزه بارزانی از حضور در تهران/ درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟
ورود یک مسافر در بحبوحه بحران انتخابات پارلمانی؛ انگیزه بارزانی از حضور در تهران چه بود؟ / درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟
سفر گروسی به تهران تاثیری بر بازار ارز دارد؟/ دلار تا انتخابات ریاست جمهوری ایران زیر 100 هزار تومان حبس خواهد شد!
سفر به تهران قدیم؛ تصویر کارت عروسی دختر آیت الله طالقانی را ببینید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 12:352024-05-08سياسي

سفر نیچروان بارزانی به تهران؛ گامی مثبت برای اصلاح روابط


نماینده اقلیم کردستان در ایران با اشاره به سفر نیچروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق به ایران گفت: نتیجه اولیه این سفر که در چهارچوب سه محور اقتصادی انجام شد، - سفر نیچروان بارزانی به تهران؛ گامی مثبت برای اصلاح روابط نماینده اقلیم کردستان در ایران با اشاره به سفر نیچروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق به ایران گفت: نتیجه اولیه این سفر که در چهارچوب سه محور اقتصادی انجام شد، مثبت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیچروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق روز یکشنبه در راس هیاتی عالیرتبه به منظور انجام سفری سه روزه واردتهران شد و در جریان این سفر با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور، وزیر خارجه ، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و رایزنی کرد.

این مقام عالیرتبه در اقلیم کردستان بر اساس آن چه که برخی از رسانه های منتشر کرده اند در جریان این سفر با سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیدار کرده است.

سفر رییس اقلیم کردستان عراق به تهران در حالی انجام شد که طی ماه های گذشته روابط تهران و اربیل به خاطر مسائل امنیتی و فعالیت های برخی از گروهک های تروریستی از خاک این منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران و اقدامات نظامی تهران علیه این گروهک ها تروریستی در راستای تامین امنیت خود با چالش هایی ر


برچسب ها: اقلیم کردستان - نیچروان بارزانی - رییس اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان عراق - کردستان - بارزانی - کردستان عراق
آخرین اخبار سرویس:

سفر نیچروان بارزانی به تهران؛ گامی مثبت برای اصلاح روابط

سفر نیچروان بارزانی به تهران؛ گامی مثبت برای اصلاح روابط