مطالب مرتبط:
رونمایی از سامانه سؤالات پرتکرار شهروندان از شهرداری تهران
واکنش شورای شهر به تعطیلی یک مرکز خدمات اجتماعی از سوی شهرداری
 بهره مندی 74 هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات درمانی بیمه آتیه سازان
بانک شهر به فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خدمات می دهد
خدمات پرداخت در محل با پستکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 09:452024-05-14سياسي

رونمایی از سامانه پنجره واحد خدمات نشر جهاددانشگاهی


همزمان با ششمین روز از برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رییس جهاددانشگاهی «سامانه پنجره واحد خدمات نشر جهاددانشگاهی» را با هدف یکپارچه سازی سیستم چاپ و نشر این نهاد و نظارت بر تولید و چاپ کتاب در تمام شعب انتشارات جهاددانشگاهی رونمایی کرد.

- همزمان با ششمین روز از برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رییس جهاددانشگاهی سامانه پنجره واحد خدمات نشر جهاددانشگاهی را با هدف یکپارچه سازی سیستم چاپ و نشر این نهاد و نظارت بر تولید و چاپ کتاب در تمام شعب انتشارات جهاددانشگاهی رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی و هیأت همراه امروز دوشنبه (24 اردیبهشت ماه) با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

او در جریان این بازدید از دو غرفه سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی در بخش های ناشران دانشگاهی و عمومی این نمایشگاه نیز بازدید کرد و در جریان آخرین کتاب های منتشر شده توسط این سازمان قرار گرفت.

رییس جهاددانشگاهی در بازدید از غرفه سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی، سامانه پنجره واحد خدمات نشر این نهاد را رونمایی کرد که هدف از راه اندازی آن یکپارچه سازی سیستم چاپ و نشر جهاددانشگاهی و


برچسب ها: جهاددانشگاهی - نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - بین المللی - پنجره واحد - نمایشگاه - یکپارچه سازی
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه پنجره واحد خدمات نشر جهاددانشگاهی

رونمایی از سامانه پنجره واحد خدمات نشر جهاددانشگاهی