مطالب مرتبط:
ارزش معاملات برق در بورس انرژی افزایش یافت
تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه بیرجند افزایش یافت
افزایش 72 درصدی سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
شعبه های اخذ رای بیرجند در مرحله دوم انتخابات افزایش یافت
رقم افزایش حقوق معلمان شاغل و بازنشسته به کجا رسید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 08:552024-04-28اجتماعي

ملاک های افزایش شهریه مدارس غیردولتی


شهریه مدارس و مراکز غیردولتی هرساله براساس ضوابط قانونی تعیین و افزایش می یابد که بخشنامه آن دوم اردیبهشت به استان ها ابلاغ شد؛ بر این اساس هزینه های قابل پرداخت مطابق با الگوی تعیین شهریه بابت ارائه برنامه هفتگی مصوب از سوی مدارس غیر دولتی و منطبق بر برنامه درسی ملی و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و بدنبال آن پیش ثبت نام ها، شهریه های مدارس غیردولتی دغدغه بزرگ هرساله اولیاء است، هرچند هنوز شهریه سال تحصیلی 1403 ـ 1404 رسما اعلام نشده و فعلا مقرر شده پیش ثبت نام ها بر اساس نرخ شهریه سال گذشته صورت گیرد اما گفته شده کف و سقف میزان شهریه براساس عملکرد مدارس و بارگذاری مدارک و اطلاعات در سامانه مدارس و مرکز غیردولتی تعیین می شود.

بر اساس بخشنامه ابلاغی؛ شهریه مصوب مدارس غیردولتی براساس هزینه های قابل پرداخت مطابق با الگوی تعیین شهریه بابت ارائه برنامه هفتگی مصوب از سوی مدارس غیر دولتی منطبق بر برنامه درسی ملی و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش تعیین می شود.

شهریه فعالیت های فوق برنامه نیز بابت ارائه فعالیتهای آموزشی و پرورشی فوق برنامه دارای مجوز از اداره آموزش و پرورش شهرستان /منطقه (ناحیه) با هدف تنوع بخشی به فرصتهای تربیتی، تقویت روحیه علمی، ارتقای آداب


برچسب ها: مدارس غیردولتی - شهریه - مدارس - دولتی - اساس - شورای عالی آموزش و پرورش - شهریه مدارس
آخرین اخبار سرویس:

ملاک های افزایش شهریه مدارس غیردولتی

ملاک های افزایش شهریه مدارس غیردولتی