مطالب مرتبط:
معرفی ظرفیت های صادراتی استان مرکزی در نمایشگاه اکسپو 2024
همراهی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با وزیر صمت در غرفه گروه فولاد مبارکه در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024)
نمایشگاه اکسپو ظرفیت خوبی برای معرفی زنجیره های ارزش است
استقبال گسترده مقامات از نمایشگاه ایران اکسپو 2024+فیلم
کورس مذاکرات هیئت های تجاری داخلی و خارجی در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-05-01اقتصادي

معرفی ظرفیت های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو 2024


مشاور علمی و فناوری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی بنادر استان، ظرفیت های مختلف تولیدی، عقد تفاهم نامه ها، مذاکرات با استانها و کشورهای مختلف جزو اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه بوده و ظرفیت های مختلف تولیدی و صادراتی استان سیستان و بلوچستان .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور علمی و فناوری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی بنادر استان، ظرفیت های مختلف تولیدی، عقد تفاهم نامه ها، مذاکرات با استانها و کشورهای مختلف جزو اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه بوده و ظرفیت های مختلف تولیدی و صادراتی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو 2024 معرفی می شود.

محمدرضا اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو 2024 امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت های توسعه محصولات و زنجیره های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.

محمد رضا اکبری گفت: در این نمایشگاه 31 استان و هر استان با 2 محصول از زنجیره های اولویت دار اصلی با زنجیره ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.

مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان ها با یکدیگر و بهره مندی از ظ


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - استان - استان سیستان و بلوچستان - نمایشگاه - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ظرفیت های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو 2024

معرفی ظرفیت های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو 2024