مطالب مرتبط:
بمب جدید باشگاه استقلال / استعدادی که جواد نکونام آن را کشف کرد
شاکری: صهیونیست ها اگر توان پاسخ به ایران را داشتند، لحظه ای درنگ نمی کردند/ نتانیاهو وعده های عمل نشده زیادی در غزه دارد
گزارش هولناک سازمان ملل درباه آمار شهدات زنان در غزه
گزارش هولناک سازمان ملل درباه آمار شهادت زنان در غزه
بمب بزرگ لیگ را تراکتور منفجر می کند| گزینه جدید تراکتور خبرساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-17بين الملل

گزارش آنروا از کشف بمب های عمل نکرده در مدارس غزه


آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از شهر خان یونس واقع درجنوب غزه، - آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از شهر خان یونس واقع درجنوب غزه، در برخی از مدارس این منطقه بمب های منفجر نشده به وزن 450 کیلوگرم پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنروا در بیانیه ای اعلام کرد پس از اینکه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هفتم آوریل از شهر خان یونس واقع درجنوب غزه عقب نشینی کردند اقدام به ارزیابی کرد و با موانع بزرگ مهمات منفجر نشده مخصوصا بمب هایی به وزن 450 کیلوگرم در داخل مدارس و در مسیرها روبرو شد که از مانع از انجام فعالیت ایمن این سازمان می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، آنروا همچنین اعلام کرد هزاران آواره به طیف گسترده ای از کمک های حیاتی به ویژه از نظر بهداشت، آب، بهداشت شخصی و غذا نیاز دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان پس از گذشت 6 ماه به بمباران نوار غزه ادامه می دهد و تاکنون بیش از 34 هزار شهید بر جای گذاشته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود پاکسازی نوار غزه از مهمات و بمب های انفجاری منفجر نشده به میلیون ها دلار هزینه و چندین سال زمان نیاز دارد.


برچسب ها: ارتش رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - آوارگان فلسطینی - صهیونیستی - آنروا - خان یونس - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آنروا از کشف بمب های عمل نکرده در مدارس غزه

گزارش آنروا از کشف بمب های عمل نکرده در مدارس غزه