مطالب مرتبط:
بنای اِستر و مُردخای آسیبی ندیده است
حمله با کوکتل مولوتف به محوطه تاریخی «اِستر و مُردخای»
بنای تاریخی شاطر گنبد اردبیل مرمت شد
بنای زندگی مشترک زوجین چگونه بر تفاهم استوار می شود؟
بنای تاریخی شاطر گنبد اردبیل احیاء می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 14:452024-04-03فرهنگي

بنای اِستر و مُردخای آسیبی ندیده است


فیلمی مبنی بر پرتاب کوکتل مولوتف توسط عده ای ناشناس به محوطه مقبره استرومردخادی در شهر همدان در فضا مجازی منتشر شده که در آن چند راکب موتورسوار که چهره آنها مشخص نیست، - مقابل مقبره توقف کرده و از موتورسیکلت پیاده و به سمت این مقبره کوکتل مولوتف پرتاب می کنند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در پی پرتاب چند کوکتل مولوتف به محوطه مقبره اِستر و مُردخای، بنا هیچ آسیبی ندیده است.

حمیدرضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بامداد سه شنبه عده ای اقدام به پرتاب چند کوکتل مولوتف در محوطه استر و مردخای می کنند که خوشبختانه اتفاق خاصی نیفتاده و به بنای هیچ گونه آسیبی نرسیده است.

 فیلمی مبنی بر پرتاب کوکتل مولوتف توسط عده ای ناشناس به محوطه مقبره استرومردخادی در شهر همدان در فضا مجازی منتشر شده که در آن چند راکب موتورسوار که چهره آنها مشخص نیست، مقابل مقبره توقف کرده و از موتورسیکلت پیاده و به سمت این مقبره کوکتل مولوتف پرتاب می کنند.

فرماندار همدان هم در مصاحبه ای اعلام کرد: این اتفاق بامداد سه شنبه 14 فروردین رخ داده که محوطه این مقبره مجهز به دوربین های مداربسته است و برهمین اساس کار شناسایی عاملان این اتفاق و نیت آنها در دستور کار مراجع انتظامی قرار گرفته است.


برچسب ها: پرتاب - مقبره - میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی - موتورسوار - معاون میراث فرهنگی - شهر همدان
آخرین اخبار سرویس:

بنای اِستر و مُردخای آسیبی ندیده است

بنای اِستر و مُردخای آسیبی ندیده است