مطالب مرتبط:
حمایت سردار کوثری از ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ ما باید کار خودمان را بکنیم
ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان
کوثری: ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان
افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده! رییسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود!
جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 21:552024-03-29ورزشي

دشمنان اگر با مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم


اسماعیل کوثری نماینده منتخب تهران در مجلس گفت: برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصبانیت ضد انقلاب درباره مراسمات مذهبی و ساخت اماکن مذهبی گفت: دشمنان اگر با ساخت مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم.

وی در ادامه گفت: این ها با تفکر ملی و دینی ما مخالف هستند و از چنین تفکر و گفتمانی انتظاری بیش از این نیست.

وی افزود: برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان ایران و اسلام.

نماینده منتخب مردم تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم همراه با خانواده هایشان در اماکن و برنامه های مذهبی نشان دهنده استقبال خوب و نیاز مردم ایران به برنامه های مذهبی است.

کوثری تصریح کرد: خب مشخص است که زمانی که این ها میلیارد ها خرج کرده و به دنبال نفوذ فرهنگی در خانواده های ایرانی هستند تاب دیدن ساخت مساجد یا حضور پرشور مردم در مراسمات مختلف را ندارند.


برچسب ها: تهران - مجلس شورای اسلامی - ورزشگاه آزادی - اسماعیل کوثری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - بلوار کشاورز - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اگر با مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم

دشمنان اگر با مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم