مطالب مرتبط:
اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می شود
اولین حراج سکه در سال جدید برگزار شد
فیلم /اولین یادواره شهدای هنرمند در شهرستان پاکدشت برگزار شد
کنعانی: کلیه نشست ها، همایش ها و رویداد ها از جمله نمایشگاه ایران اکسپو در زمان مقرر خود با قوت برگزار خواهد شد
دوره فشرده تربیت مبلغ زن و خانواده برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 10:102024-04-16سياسي

اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سطح کشور در زاهدان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سطح کشور در زاهدان برگزار می شود.

علی سرگزی امروز در جلسه برگزاری این رویداد بیان کرد: این رویداد توسط مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ذیل قرارگاه شهید آوینی و با همراهی نهادها و دستگاه های علمی و فرهنگی از جمله پارک علم و فناوری، دانشگاه سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوان در شهر زاهدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رویداد با رویکرد تولید محتوا برای اولین بار در سطح کشور و در روزهای 30 و 31 فروردین ماه با حضور مهندس مصطفی ضابط مؤسس اولین پارک دیجیتال و اولین آزمایشگاه هوش مصنوعی ایران و اساتید استانی در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این رویداد شامل کارگاه های آموزشی، مهارتی و مسابقه تولید محصول با هوش مصنوعی است که با هدف ارتقاء سطح آشنایی و مهارتی مربیان در مواجهه با قشر نوجوان و جوان و نشر فرهنگ اس


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - رویداد
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می شود

اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می شود