مطالب مرتبط:
تشدید اختلافات در رژیم صهیونیستی / لاپید: سخنرانی نتانیاهو در کنگره فاجعه سیاسی خواهد بود
دو حمله موشکی حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی |
حمله پهپادی مقاومت عراق به تاسیسات برق رژیم صهیونیستی
رژیم صهیونیستی بخشی از بیمارستان «شفا» را منفجر کرد
شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 31 هزار و 988 نفر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 08:502024-03-22سياسي

هنیه: مسوولیت هرگونه شکست مذاکرات، متوجه نتانیاهو و رژیم صهیونیستی است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس شامگاه پنج شنبه در یک گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس شامگاه پنج شنبه در یک گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه در این گفت وگو، ضمن ابلاغ سلام های گرم خود به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری اسلامی ایران و تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، آخرین تحولات سیاسی و میدانی در غزه را تشریح کرد.

وی با تاکید بر روحیه و توان بالای رزمندگان مقاومت در ایستادگی در برابر ماشین جنگی و کشتار دشمن صهیونیستی، وضعیت انسانی به ویژه در شمال نوار غزه را بحرانی توصیف کرد و بر ضرورت اقدام فوری جامعه جهانی در ارسال کمک های بشردوستانه برای ساکنان غزه و مقابله با سیاست اعمال قحطی و گرسنگی از سوی رژیم ضدانسانی صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ویژه کودکان تاکید کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس همچنین آخرین وضعیت تلاش های سیاسی و منطقه ای برای توقف نسل کشی و تبادل اسرا را تبیین کرد و با اشاره به شروط حماس که مبتنی بر خواسته مشروع ملت فلس


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - آخرین تحولات - اسماعیل هنیه - اسلامی - وزیر امور خارجه - رییس دفتر سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: مسوولیت هرگونه شکست مذاکرات، متوجه نتانیاهو و رژیم صهیونیستی است

هنیه: مسوولیت هرگونه شکست مذاکرات، متوجه نتانیاهو و رژیم صهیونیستی است