مطالب مرتبط:
هزینه های سنگین دفاع هوایی اسراییل در مقابل حمله ایران
هزینه سفر حج گران و بسیار سنگین است
آیت الله مکارم شیرازی: هزینه حج بسیار سنگین است
کشتی آمریکایی حامل کمک به غزه توسط پنتاگون از ماموریت خارج شد
مستشاران سپاه از سوریه خارج می شوند؟ +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 16:402024-04-18سياسي

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج و زیارت، - مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، نتوانند به حج مشرف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می شود که باید به آن توجه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

وی فلسفه حضور بعثه های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شو


برچسب ها: آیت الله ناصر مکارم شیرازی - حجت الاسلام والمسلمین - مکارم شیرازی - سازمان حج و زیارت، - نماینده ولی فقیه - آیت الله - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند