مطالب مرتبط:
پنجم آبان ماه به عنوان روز ملی زعفران نام گذاری شد
پنجم آبان ماه «روز ملی زعفران» نامگذاری شد
حالا زعفران روز ملی دارد
تلاش سرمربی تیم ملی والیبال برای قهرمانی در اوکراین
واگذاری 90هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی به طرح نهضت ملی مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-04اقتصادي

زعفران دارای روز ملی شد


با توجه به قدمت طلای سرخ در ایران و در راستای حمایت از این محصول ملی و استراتژیک و جلوگیری از به حیطه در آوردن این محصول ایرانی توسط سایر کشورها پنجم آبان «روز ملی زعفران» نامگذاری شد.

- با توجه به قدمت طلای سرخ در ایران و در راستای حمایت از این محصول ملی و استراتژیک و جلوگیری از به حیطه در آوردن این محصول ایرانی توسط سایر کشورها پنجم آبان روز ملی زعفران نامگذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم رونمایی از ابلاغیه ثبت 7 روز محصول در تقویم رسمی کشور، در راستای گسترش نشاط اجتماعی و فرهنگی زیست بوم پایه و تعالی هویت ملی از مسیر بهسازی و به روز رسانی ابزارهای حافظه فرهنگی در سال جهش تولید با مشارکت مردم پنجم آبان روز ملی زعفران نامگذاری شد.

احسان مصطفوی - عضو هیأت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیاهان دارویی، فرآورده های غذایی و زعفران ایران - در این خصوص گفت: با توجه به قدمت طلای سرخ در ایران و در راستای حمایت از این محصول ملی و استراتژیک و جلوگیری از به حیطه در آوردن این محصول ایرانی توسط سایر کشورها و پیشی گرفتن در ثبت روز ملی زعفران به نام ایران، طی مکاتبات انجام شده در سال 1399 با وزیر وقت جهاد کشاورزی کشور، پیشنهاد روز ملی زعفران در تقویم کشور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد، اما با توجه به تغییر دولت، این طر


برچسب ها: زعفران - ایران - روز ملی - محصول - نامگذاری - طلای سرخ - در ایران
آخرین اخبار سرویس:

زعفران دارای روز ملی شد

زعفران دارای روز ملی شد