مطالب مرتبط:
قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی اعلام شد
اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی 1402 + نمودار
کاهش مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو 
کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به 1 درصد
اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی+ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 12:152024-04-17اقتصادي

هشدار سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی درباره قیمت کالاهای اساسی


سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی کشاورزی به وزیر کشاورزی نامه هشداری زد.

- هشدار سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی کشاورزی به وزیر کشاورزی نامه هشداری زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی کشاورزی به وزیر کشاورزی نامه هشداری زد و تاکید کرد تصمیمات مقتضی و مناسب اتخاذ و نتیجه به این سازمان اعلام شود.

اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در این رابطه توضیح داد: در ابلاغ قانون بودجه سال 1403 کل کشور ملاحظه شد به موجب جزء ر تبصره 6 قانون مذکور، نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده (7) قانون مالیات بر ارزش افزوده، با یک درصد افزایش از 9 به 10 درصد افزایش یافته و گمرک جمهوری اسلامی ایران مراتب را جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرده است.

اسدیان افزود: این در حالی است که بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کنترل قیمت ­ها، نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی برای سال­های 1401 و 1402 از 9 به 1 درصد تقلیل یافته اما در سال جا


برچسب ها: مالیات بر ارزش افزوده - سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بازرسی - کالاهای اساسی - کشاورزی - بازرسی - ارزش افزوده
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی درباره قیمت کالاهای اساسی

هشدار سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی درباره قیمت کالاهای اساسی