مطالب مرتبط:
چین دو نهاد آمریکایی را تحریم کرد
چین 2 شرکت آمریکایی را تحریم کرد
چین دو شرکت آمریکا را تحریم کرد
آمریکا تجارت با 11 نهاد از روسیه، چین و امارات را محدود کرد
آمریکا تجارت با 11 نهاد از روسیه، چین و امارات را محدود کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 16:502024-04-11بين الملل

چین دو نهاد آمریکایی را تحریم کرد


وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت های «جنرال اتمیکس اروناتیکال سیستمز» و «جنرال داینمیکس لند سیستمز» اصل چین واحد و مفاد سه بیانیه مشترک چین و آمریکا را به شدت نقض، - وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت های جنرال اتمیکس اروناتیکال سیستمز و جنرال داینمیکس لند سیستمز اصل چین واحد و مفاد سه بیانیه مشترک چین و آمریکا را به شدت نقض، در امور داخلی چین دخالت و حاکمیت و تمامیت ارضی چین را به شدت تضعیف کرده اند.

 وزارت امورخارجه چین امروز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور دو نهاد آمریکایی را به دلیل فروش تسلیحات نظامی به تایوان تحت تحریم قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری سی جی تی ان، وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت های جنرال اتمیکس اروناتیکال سیستمز و جنرال داینمیکس لند سیستمز اصل چین واحد و مفاد سه بیانیه مشترک چین و آمریکا را به شدت نقض، در امور داخلی چین دخالت و حاکمیت و تمامیت ارضی چین را به شدت تضعیف کرده اند.

در این بیانیه آمده است: بر اساس ماده 3، 4، 5، 6، 9 و 15 قانون جمهوری خلق چین درباره مقابله با تحریم های خارجی، چین تصمیم می گیرد اقدامات متقابل زیر را علیه این شرکت های آمریکایی انجام دهد: تمام اموال منقول و غیرمنقول و سایر دارایی های آن ها در چین مسدود می شود و مدی


برچسب ها: وزارت امور خارجه چین - وزارت امور خارجه - بیانیه - بیانیه مشترک - چین و آمریکا - آمریکا - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

چین دو نهاد آمریکایی را تحریم کرد

چین دو نهاد آمریکایی را تحریم کرد