مطالب مرتبط:
اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش های اسلامی
اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش های اسلامی
فیلم | اهمیت انگیزه در ارزش گذاری عمل
تمدن اسلامی در پرتو هنر تثبیت می شود
برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب های قدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 21:102024-03-28فرهنگي

اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان به ویژه پیشکسوتان، گفت: کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان ها ایجاد می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان به ویژه پیشکسوتان، گفت: کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان ها ایجاد می شود.

اعظم روانشاد امروز نهم فروردین ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان دلفان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهار کرد: هدف از برگزاری این سلسله نشست ها شنیدن دغدغه ها و مسائل و مشکلات و استفاده از نظرات اهالی فرهنگ استان در برنامه های پیش رو است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور در جلسه اول سال جاری گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی مبنی بر میز حل مساله و ضرورت رسیدگی به مسائل مختلف، در همین راستا کارگروه تخصصی بررسی مسائل صنفی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ایجاد می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: پیگیری مسایل صنفی، صندوق هنر، اولویت های اصلی کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان ها خواهد بود.

روانشاد با اشاره به اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: بهره گیری از ظرفیت بزرگ هنرمندان و زبان نافذ هنر لازمه پیشبرد


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - مشکلات فرهنگی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی

اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی