مطالب مرتبط:
سردار پاکپور: جبهه مقامت به زودی قدس شریف را آزاد می کند
سردار پاکپور: به زودی قدس شریف آزاد می شود /سردار جوانی: تا آخر در مقابل ظالمین می ایستیم و هزینه های این ایستادگی را می پردازیم
آیت الله لایینی: قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
اتحاد مسلمانان قدس شریف را آزاد خواهد کرد
سردار صفوی: راهپیمایی روز قدس امسال گفتمانی قدرت بخش در حمایت از نیروهای جبهه مقاومت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-05سياسي

سردار پاکپور: جبهه مقامت به زودی قدس شریف را آزاد می کند


فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در زاهدان گفت: روز قدس میراث گرانبها و جاویدان امام راحل عزیز است که امروز تبدیل به یک فرهنگ جهانی در مقابله با ظلم و ستم رژیم نامشروع صهیونیستی و همچنین مقابله با نظام سلطه شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در زاهدان گفت: روز قدس میراث گرانبها و جاویدان امام راحل عزیز است که امروز تبدیل به یک فرهنگ جهانی در مقابله با ظلم و ستم رژیم نامشروع صهیونیستی و همچنین مقابله با نظام سلطه شده است.

سردار محمد پاکپور گفت: امروز این میراث گرانقدر بیش از گذشته اهمیت خود را نمایان کرده، به گونه ای که ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت فلسطین بر همه مردم جهان آشکار شده است؛ امروز ندای مرگ بر اسراییل تنها در ایران اسلامی به گوش نمی رسد و این فریاد از حنجره مردم جای جای جهان شنیده می شود.

پاکپور تاکید کرد: خیزش مردم جهان در مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نشان از موفقیت تفکر انقلاب اسلامی دارد؛ مردم ما امروز مجدد با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس جوشش خون مردم مسلمان و آزاده جهان فروکش نخواهد کرد.


برچسب ها: فرمانده نیروی زمینی سپاه - رژیم نامشروع صهیونیستی - راهپیمایی روز قدس - نیروی زمینی سپاه - صهیونیستی - روز قدس - مقابله
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: جبهه مقامت به زودی قدس شریف را آزاد می کند

سردار پاکپور: جبهه مقامت به زودی قدس شریف را آزاد می کند