مطالب مرتبط:
تفاوت فاحشِ حق پرستاری معلولان و حق پرستاری جانبازان در سال 1403
جزییات اولین حراج طلا در سال جدید
156 زن، 5 نفر از اتباع بیگانه، 11 امنیتی و 5 زیر 18 سال عفو شدند
نرخ تسعیر ارز شبکه بانکی کشور در سال 1402 اعلام شد
ویدیو | افشای علت مرگ ناصر عبداللهی بعد از 18 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 10:552024-04-07ورزشي

قول های اول سال


«از امسال حتماً باشگاه می روم و ورزش می کنم»، «از همین فردا حتماً رژیم غذایی می گیرم تا از شر اضافه وزن راحت شوم»، «امسال حتماً هفته ای یک کتاب مطالعه می کنم»، - از امسال حتماً باشگاه می روم و ورزش می کنم ، از همین فردا حتماً رژیم غذایی می گیرم تا از شر اضافه وزن راحت شوم ، امسال حتماً هفته ای یک کتاب مطالعه می کنم ، امسال حتماً سیگار را کنار می گذارم و قول می دهم با سرعت بالا رانندگی نکنم، قول می دهم که امسال دیر سرکار نروم و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران نوشت: حتماً شما هم با کسانی که ابتدای سال جدید از این قول ها به خودشان می دهند یا آن را روی کاغذ می نویسند تا همیشه جلوی چشم داشته باشند مواجه شده اید.

تصور می کنید چند درصد این افراد سر قول های اول سالی که می دهند باقی می مانند؟ شاید جالب باشد بدانید خیلی از تصمیم ها بعد از مدتی فراموش می شوند و انگار نه انگار که قرار بود امسال سال متفاوتی باشد.

همه ما این تجربه را داریم که با خودمان عهد بسته ایم کاری را به سرانجام برسانیم، ولی در یکی از مراحل آن حتی بعضی اوقات قبل از شروع، پا پس کشیده ایم و انجام نداده ایم، حالا یا دلیل و بهانه ای داشتیم یا نداشتیم.

کافی است این روزها سری به باشگاه های ورزشی یا کتابخانه ها و صفحات مجازی متخصصان تغذیه و رژیم و یا سایت های فروش کتاب بزنید.


برچسب ها: امسال - رژیم غذایی - اضافه وزن - باشگاه - مطالعه - غذایی - سرعت بالا
آخرین اخبار سرویس:

قول های اول سال

قول های اول سال