مطالب مرتبط:
نگاه دولت در تعاملات فرهنگی با دنیا، استفاده از ارزش های سنتی، اصیل و بومی است
ابوترابی فرد: ایران در اوج قدرت/اقدامات مذبوحانه صهیونیست ها فاقد ارزش نظامی است
علیشاهی: با درایت وزیر ورزش، موی تای تعیین تکلیف شد/ می خواهیم کمک حال ورزش ایران باشیم
وزیر امور خارجه ایران وارد عمان شد
ورود وزیر خارجه ایران به مسقط
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 22:452024-04-07سياسي

وزیر فرهنگ: ارزش های سنتی مزیت مطلق گفت وگوهای فرهنگی ایران است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین آیین جهانی افطار ملل، تاکید کرد: نگاه دولت در حوزه تعاملات فرهنگی این است که با اتکا به ارزش های سنتی، اصیل، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین آیین جهانی افطار ملل، تاکید کرد: نگاه دولت در حوزه تعاملات فرهنگی این است که با اتکا به ارزش های سنتی، اصیل، بومی و دینی از آنها به عنوان مزیتی مطلق، در گفت وگوهای فرهنگی با دنیا استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین آیین جهانی افطار ملل شامگاه یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کاخ موزه ملت مجموعه سعدآباد برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در حاشیه برگزاری این آیین در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از ثبت جهانی افطار که افتخاری برای همه مسلمین است، به همت دوستان عزیزمان در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی و سایر دوستان و همراهانمان در بخش های مختلف، در شب بیست و هشتم ماه مبارک رمضان این محفل با حضور نمایندگانی از 45 کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: نگاه دولت در حوزه تعاملات فرهنگی این است که با اتکا به ارزش های سنتی، اصیل، بومی و دینی از آنها به عنوان مزیتی مطلق، در گفت وگوهای فرهنگی با دنیا استفاده کند.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - وزیر فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: ارزش های سنتی مزیت مطلق گفت وگوهای فرهنگی ایران است

وزیر فرهنگ: ارزش های سنتی مزیت مطلق گفت وگوهای فرهنگی ایران است