مطالب مرتبط:
فعالیت پایگاه های انتقال خون سیستان و بلوچستان در ایام تعطیل و شب های قدر
آماده باش گروه های گشت حفاظت از منابع آب اصفهان در ایام نوروز
فیلم| چراغ روشن بزرگترین مرکز تروما جنوب شرق کشور در ایام نوروز
اردوی جهادی معلمان شهرکرد در ایام نوروز + تصاویر
محکومیت 10 برابری و نصب پرده در دو واحد صنفی متخلف همدانی در ایام نوروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 10:502024-03-31حوادث

تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: این یگان در ایام نوروز به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران و حراست از آثار و ابنیه های تاریخی تقویت شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: این یگان در ایام نوروز به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران و حراست از آثار و ابنیه های تاریخی تقویت شده است.

خانی شاهرودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اولویت های این یگان، حفاظت و حراست از آثار و ابنیه های تاریخی در استان است که با تمام توان و امکانات و در طول سال به این مهم مشغولیم.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در کنار اجرای این امر مهم، با توجه به اینکه در ایام نوروز تعداد زیادی مسافر وارد استان می شوند، ضمن تقویت نیروی انسانی این یگان، رایزنی هایی با سایر قسمت ها به منظور افزایش خدمت رسانی به مسافران انجام شده است تا گردشگرانی که وارد سیستان و بلوچستان می شوند خاطره خوبی از این سفر داشته باشند.

وی ادامه داد: در این ایام نظارت و سرکشی از پرسنل یگان در موزه ها و پایگاه ها بیشتر شده و به صورت دوره ای و در شهرهای مختلف از ابتدای نوروز آغاز شده و تا پای


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - گردشگری و صنایع دستی - فرمانده یگان حفاظت - میراث فرهنگی - بلوچستان - یگان حفاظت - ایام نوروز
آخرین اخبار سرویس:

تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز