مطالب مرتبط:
خبرخوب برای هواداران استقلال/ ستاره آبی پوشان چه روزی می تواند بازی کند؟
پل طبیعت، امشب آبی می شود
خبر خوب برای آبی ها | کوین یامگا به زودی برمی گردد
پل طبیعت آبی می شود
پل طبیعت، امشب به رنگ آبی درمی آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 05:052024-04-03اقتصادي

آرامگاه بوعلی سینا «آبی» شد


به مناسبت روز جهانی آگاه سازی اُتیسم، آرامگاه بوعلی سینای همدان از شامگاه سه شنبه 14 فروردین، مصادف با 2 آوریل 2024 به رنگ آبی، به عنوان نماد جهانی اختلال اُتیسم درآمد.

- ایسنا/همدان به مناسبت روز جهانی آگاه سازی اُتیسم، آرامگاه بوعلی سینای همدان از شامگاه سه شنبه 14 فروردین، مصادف با 2 آوریل 2024 به رنگ آبی، به عنوان نماد جهانی اختلال اُتیسم درآمد.

  مدیر امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اعلام اینکه بنای آرامگاه بوعلی سینا از دیشب به رنگ آبی درآمد، گفت: به منظور معرفی اُتیسم و افزایش شناخت شهروندان و در جهت حمایت از افراد دارای این نوع اختلال، بنای آرامگاه بوعلی سینا از شامگاه 14 فروردین به مدت یک هفته به رنگ آبی درآمد چراکه این رنگ به عنوان نماد جهانی اختلال اُتیسم معرفی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین فریبا اظهار کرد: علائم اُتیسم طیف بسیار گسترده ای را شامل می شود، همه افراد بزرگسال و کودکان که به اُتیسم مبتلا هستند، تمام علائم را بروز نمی دهند به طوریکه افراد مبتلا به اختلال اُتیسم اغلب در برقراری ارتباط عاطفی و اجتماعی با دیگران مشکل دارند.

آنها همچنین ممکن است اطلاعات حسی مانند صداها و بوها را متفاوت از افراد دیگر پردازش کنند و این تفاوت ها می تواند زمینه ساز برخی از علائم رفت


برچسب ها: آرامگاه بوعلی - بوعلی سینا - آرامگاه - رنگ آبی - جهانی - اختلال - فروردین
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه بوعلی سینا «آبی» شد

آرامگاه بوعلی سینا «آبی» شد