مطالب مرتبط:
عکس خیلی خیلی خصوصی از عروسی معین با همسر دومش ! / پانته آ کم سن و سال تر از آقای خواننده !
آواز محلی؛ آقای ریش سفید و بندش با چه بساطی آهنگ شاد تورکی لیلا خانیم رو میخونن
حمله تند یک نماینده سابق مجلس به وزیر اقتصاد دولت/ آقای رییسی بگویند این شانگهای به چه درد ما خورد؟
چرا بهروز وثوقی را به فرش قرمز دعوت نمی کنید آقای خزاعی؟
فقط یک منتقد می تواند از تیم ملی انتقاد کند؛ پیشنهاد ویژه به آقای کارشناس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 08:552024-03-26سياسي

شما چه فکر می کنید آقای میلر؟


رضا نصری، حقوقدان بین الملل و کارشناس سیاسی در توییتی به نقد موضع جانبدارانه نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد و سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور درخصوص قطعنامه شورای امنیت در قبال رژیم صهیونیستی پرداخت.

- رضا نصری، حقوقدان بین الملل و کارشناس سیاسی در توییتی به نقد موضع جانبدارانه نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد و سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور درخصوص قطعنامه شورای امنیت در قبال رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در این توییت با انتشار تصویری از اظهارات نماینده آمریکا درخصوص قطعنامه شورای امنیت علیه سوریه و مقایسه آن با واکنش این کشور به قطعنامه مشابه درباره رژیم صهیونیستی نوشت: در سال 2018، شورای امنیت قطعنامه 2401 را تصویب کرد که در آن خواستار آتش بس فوری در سوریه به مدت 30 روز شده بود.

آن قطعنامه، قطعنامه فصل هفتمی نبود و بر اساس ماده 25 منشور تصویب شده بود؛ و شورای امنیت نیز در بندهای عملیاتی آن از همان افعال و عباراتی استفاده کرده بود که در قطعنامه آتش بس امروز در مورد غزه استفاده کرده است.

منتها، در آن زمان، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد معتقد بود که آن قطعنامه الزام آور است و از سایر اعضای شورا هم خواسته بود رژیم اسد را تا جایی که می توانیم برای تبعیت از آن تحت فشار قرار دهیم .


برچسب ها: شورای امنیت - قطعنامه - سخنگوی وزارت امور خارجه - رژیم صهیونیستی - وزارت امور خارجه - سازمان ملل متحد - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

شما چه فکر می کنید آقای میلر؟

شما چه فکر می کنید آقای میلر؟