مطالب مرتبط:
جاده کندوان باز گشایی شد
جاده کندوان یک طرفه شد
جاده کندوان یک طرفه شد
جاده کندوان به علت سقوط سنگ مسدود شد
جاده کندوان یک طرفه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 21:002024-04-12حوادث

جاده کندوان باز گشایی شد


حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز به علت سقوط سنگ در محدوده سیاه بیشه و کمر زرد متاسفانه 2 دستگاه خودرو یک دستگاه پژو پارس و خودروی دیگر 206 دچار خسارت شد و در این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

- جاده کندوان در محدوده سیاه بیشه و کمرزرد صبح امروز بر اثر سقوط سنگ بسته شده بود ،بنا به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده چالوس این مسیر دقایق پیش به روی وسایط نقلیه باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز به علت سقوط سنگ در محدوده سیاه بیشه و کمر زرد متاسفانه 2 دستگاه خودرو یک دستگاه پژو پارس و خودروی دیگر 206 دچار خسارت شد و در این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

مهدی صفایی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اینک پس از باز گشایی این محور شاهد ترافیک سنگین در نقاطی از جاده کندوان از جمله خروجی قطعه 4 آزاد راه تهران - شمال ، طویر ، رستوران همسفر ، هزارچم ، پل زنگوله و ولی آباد هستیم.

طبق گزارش پلیس راه فراجا در این محور محدودیت های ترافیکی از صبح امروز در این محور اعمال شده و جاده چالوس - کرج و آزاد راه تهران - شمال از چالوس به استان البرز و تهران یکطرفه شده است.

مسیر کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، ج


برچسب ها: جاده کندوان - صبح امروز - سیاه بیشه - دستگاه - قطعه 4 آزاد راه تهران - شمال - سقوط سنگ - خودرو
آخرین اخبار سرویس:

جاده کندوان باز گشایی شد

جاده کندوان باز گشایی شد