مطالب مرتبط:
هشدار وزیر دفاع روسیه به همتای فرانسوی درباره اعزام نیرو به اوکراین
دیوید کامرون: ناتو نیرویی به اوکراین اعزام نمی کند
روسیه درباره «ماجراجویی» ناتو هشدار داد
روسیه درباره ماجراجویی ناتو هشدار داد
روسیه درباره ماجراجویی ناتو هشدار داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 21:102024-04-04بين الملل

هشدار شدید روسیه درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین


هفتصد و پنجاه و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

-   هشدار شدید روسیه درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که در صورت اقدامات ماجراجویانه متحدان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، درگیری اوکراین می تواند به خارج از این کشور گسترش یابد.

الکساندر گروشکو در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اظهارات امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه درباره احتمال اعزام نیروی فرانسوی به اوکراین به ویژه در شرایط تشدید تنش های نظامی و سیاسی در اروپا غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه روسیه بارها درباره اظهارات اخیر رییس جمهوری فرانسه در خصوص امکان اعزام نیروی نظامی کشورهای عضو ائتلاف ناتو به منطقه مورد مخاصمه اظهار نظر کرده است.

این ایده ها بی درنگ با مخالفت (مقامات) مقر ناتو در بروکسل، واشنگتن و کشورهای عضو ناتو و اکثر پایتخت های دیگر کشورهای این ائتلاف مواجه شده است.

این مقام روس افزود: بی تردید چنین اظهاراتی، آمادگی برای دنبال کردن مسیر تشدید تنش ها را آن هم در شرایطی نشان می دهد که غرب با


برچسب ها: اوکراین - رییس جمهوری فرانسه - روسیه - رییس جمهور - رییس جمهوری - وزارت امور خارجه روسیه - وزیر امور خارجه روسیه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید روسیه درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین

هشدار شدید روسیه درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین