مطالب مرتبط:
پیشنهاد کرباسچی برای ماجرای احداث مسجد در پارک قیطریه؛ بررسی و اعلام شود که در تهران، میزان فضا های مذهبی چقدر است و چه تعداد درشان باز است؟
توسعه به شرق با احداث بوستان 73 هکتاری کرامت
چرا آمریکا با احداث خط لوله صلح میان ایران و پاکستان مخالف است؟
5 هزار سامانه خورشیدی حمایتی احداث شده در کشور وجود دارد
ببینید | طعنه سنگین یک روحانی به زاکانی بابت انگیزه های غیردینی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 11:252024-04-03اجتماعي

سرانجام احداث آرامستان های جدید تهران به کجا رسید؟


در حالی که ظرفیت بهشت زهرا (س) به عنوان بزرگترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان های جدید و مکان یابی آنها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون .

- در حالی که ظرفیت بهشت زهرا (س) به عنوان بزرگترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان های جدید و مکان یابی آنها مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون چندین بار از مکان هایی چون نزدیکی کوه بی بی شهربانو نام برده شده است؛ اما هنوز مکان نهایی احداث آرامستان تهران در سال 1403 اعلام نشده و ظاهرا احداث حداقل یک آرامستان برای سال جاری قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرده مسلمان باید در زمین مباح دفن گردد؛ جمله ای که در شیعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و در مجموع مسلمانان نسبت به خانه آخرت خود با حساسیت بسیاری برخورد می کنند و بر همین اساس مدیریت های شهری در کل کشور در تلاش هستند برای تدفین اموات مسلمانان در شهر خود آرامستان های مناسب را احداث کنند.

نخستین تلاش ها برای طراحی، اجرا و احداث آرامستانی به نام بهشت زهرا، با هدف پایان دادن به مسئلهٔ تعدد آرامگاه ها در سطح شهر تهران، در سال 134


برچسب ها: آرامستان - شهروندان تهرانی - احداث - مدیریت شهری - چاره اندیشی - تهران - بهشت زهرا
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام احداث آرامستان های جدید تهران به کجا رسید؟

سرانجام احداث آرامستان های جدید تهران به کجا رسید؟