مطالب مرتبط:
دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند برای حضور در جام ملت های آسیا
تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا راهی تایلند شد!
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالست شدند/ حضور محمدی و عبدی در رده بندی
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالست شدند/ حضور محمدی و عبدی در رده بندی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 15:102024-04-15ورزشي

حضور تیم کشتی فرنگی برزیل در جام تختی اهواز


رییس هیات کشتی خوزستان از آمادگی این استان برای میزبانی شایسته از رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی خبر داد و گفت: برزیل یکی از تیم های شرکت کننده در این رقابت هاست.

- رییس هیات کشتی خوزستان از آمادگی این استان برای میزبانی شایسته از رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی خبر داد و گفت: برزیل یکی از تیم های شرکت کننده در این رقابت هاست.

رمضان جمالپور در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی کامل اهواز برای میزبانی از رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، اظهار کرد:خوشبختانه با حمایت کامل استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی، برای میزبانی این رویداد بین المللی آمادگی کامل داریم و به دنبال این هستیم که میزبانی بسیار خوبی از این رقابت ها داشته باشیم.

رییس هیات کشتی خوزستان، افزود: تجربه خوبی از برگزاری رویدادهای بین المللی در خوزستان داریم و از تجربیات برگزاری مسابقات 2 سال پیش جام تختی نیز نهایت بهره را خواهیم برد تا مسابقات را در بهترین حالت ممکن برگزار کنیم.

وی درباره تیم های خارجی شرکت کننده در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی، گفت: تاکنون حضور تیم های برزیل، ارمنستان و عراق در این رقابت ها قطعی شده و فدراسیون کشتی در حال رایزنی برای حضور یکی دو تیم دیگر نیز در این رقابت هاست.


برچسب ها: رقابت های بین المللی کشتی - رقابت های بین المللی - کشتی فرنگی جام تختی - بین المللی - کشتی فرنگی - میزبانی - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم کشتی فرنگی برزیل در جام تختی اهواز

حضور تیم کشتی فرنگی برزیل در جام تختی اهواز