مطالب مرتبط:
رشد 8 درصدی میزان نسخه نویسی الکترونیکی در ایام نوروز نسبت به سال گذشته
رشد 8 درصدی میزان نسخه نویسی الکترونیکی در ایام نوروز نسبت به سال گذشته
رشد 7 درصدی مسافران هوایی در نوروز 1403
اعلام آمار صادرات فولاد در سال 1402 / رشد 18 درصدی ارزش صادراتی زنجیره فولاد
رشد 8 درصدی نسخه نویسی الکترونیک در نوروز امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 13:152024-04-08اقتصادي

رشد 7 درصدی سفرهای هوایی نوروز نسبت به سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل هوایی در سفر های نوروزی 1403 از جابه جایی 3 میلیون و 396 هزار و 871 مسافر خبر داد و گفت: - رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد 7 درصدی سفرهای هوایی نوروز 1403 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل هوایی در سفر های نوروزی 1403 از جابه جایی 3 میلیون و 396 هزار و 871 مسافر خبر داد و گفت: دو ماه قبل از شروع برنامه سفر های نوروزی امسال با هماهنگی قبلی اقدامات بخش هوایی در سطح بین المللی و داخلی انجام شد و با پشت سر گذاشتن چالش های تأمین قطعات و.

زمینه انجام این مأموریت مهم در حوزه های فرودگاه های مالکیتی، مناطق نفتی و مخابرات، گذرنامه، پلیس، سپاه و گمرک با آمادگی کامل، عملیات را آغاز کنیم.

وی در ادامه به راه اندازی مرکز OCC سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد و گفت: ثمره راه اندازی این مرکز، ایمنی، امنیت و افزایش خدمات به مسافران بود.


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - سازمان هواپیمایی کشوری - رییس سازمان هواپیمایی - راه و شهرسازی - سازمان هواپیمایی - معاون وزیر راه و شهرسازی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 درصدی سفرهای هوایی نوروز نسبت به سال گذشته

رشد 7 درصدی سفرهای هوایی نوروز نسبت به سال گذشته