مطالب مرتبط:
بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال 1403 برنامه عملیاتی دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی: سازوکارهای حمایتی تحقق شعار سال با لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم محقق می شود
تشکیل شرکت های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است
توسعه کسب وکارهای کوچک و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال
سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-14سياسي

تغییر نگرش ها اولین نیاز تحقق شعار سال است


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه اولین نیاز در حوزه تحقق شعار سال تغییر نگرش ها است، گفت: تقویت اعتماد ملی و بین المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه اولین نیاز در حوزه تحقق شعار سال تغییر نگرش ها است، گفت: تقویت اعتماد ملی و بین المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است.

غلامعلی دهشیری در نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان در سال 1403، ضمن تاکید بر لزوم اصلاح قوانین در حوزه حمایت از جهش تولید، گفت: اگر ستاد اقتصاد مقاومتی به برخی از موارد ورود می کند به دلیل ضعف قانون به ویژه در شرایط کنونی با هدف حمایتی از تولید در جنگ اقتصادی نابرابر موجود است.

وی افزود: تغییر نگاه به سرمایه گذار و ثروتمند، در ارائه مشوق های مالیات و حمایتی، در نظام مالیاتی، بیمه ای و سایر موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان گفت: قطعا رسیدن به این جهش نیازمند الزاماتی در سه قوه، بخش خصوصی، دانشگاه ها، تشکل ها، نهادهای عمومی و دولتی است تا با کنار گذاشتن منازعات و اختلاف ها همه دست به دست هم دهیم و ساز و کارتحقق شعار سال را رقم بزنیم.

دهشیری با بیان اینکه جهش به معنای خلق ثروت و درآمد است، خاطرنشان کرد: اما در اصطلاح افزایش توان علمی، صنعتی، فنی، نوآوری


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان یزد - تحقق شعار - رییس کل دادگستری استان - ستاد اقتصاد مقاومتی - تحقق شعار سال - دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نگرش ها اولین نیاز تحقق شعار سال است

تغییر نگرش ها اولین نیاز تحقق شعار سال است