مطالب مرتبط:
110 میلیارد ریال از محل تفاهم نامه ها به اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان پرداخت شد
آغاز عملیات احداث شهرک جدید بونیز جهرم
احداث 6 هزار واحد مسکونی از 8 هزار تعهد استان ایلام
آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
شرایط جوی استان کرمان مناسب نیست، سفر نروید  
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 00:402024-04-16اقتصادي

تفاهم نامه احداث پنج شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان منعقد شده است


معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان گفت: تفاهم نامه احداث پنل های خورشیدی(انرژی های تجدیدپذیر) در راین، رفسنجان، بافت، بردسیر و کرمان منعقد شده و در برخی از آن ها این طرح در حال اجراست.

- ایسنا/کرمان معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان گفت: تفاهم نامه احداث پنل های خورشیدی(انرژی های تجدیدپذیر) در راین، رفسنجان، بافت، بردسیر و کرمان منعقد شده و در برخی از آن ها این طرح در حال اجراست.

حمید نمکی شامگاه 28 فروردین ماه در جلسه احداث نیروگاه خورشیدی در رفسنجان با اشاره به این که بزرگترین چالش در آینده کشور مبحث انرژی است، اظهار کرد: سالانه 12 هزار مگاوات کمبود برق در کشور داریم که در این موضوع بهترین روش تأمین برق، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و اجرای طرح پنل های خورشیدی است.

وی افزود: در این راستا در تعدادی از شهرک های صنعتی شهرستان های استان کرمان از جمله بردسیر و قلعه گنج طرح انرژی های تجدیدپذیر با ظرفیت چهار تا پنج مگاوات را اجرا کردیم و در پنج شهرک صنعتی یعنی بردسیر، بافت، راین، کبوترخان، رفسنجان و کرمان تفاهم نامه اجرای این طرح را امضا کردیم که امیدواریم با اجرای این طرح بتوان از ظرفیت تابش نور خورشید در جهت تأمین برق بهره مند شد.


برچسب ها: انرژی های تجدیدپذیر - شرکت شهرک های صنعتی استان - پنل های خورشیدی - خورشیدی - شرکت شهرک های صنعتی - معاون برنامه ریزی - استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه احداث پنج شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان منعقد شده است

تفاهم نامه احداث پنج شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان منعقد شده است