مطالب مرتبط:
فیزیک به چه دردی می خورد؟
راز علی دایی برملا شد/ شهریار سنگ خورد + عکس
ویدئو| بلاگر مزاحم اورژانس سرش به سنگ خورد و عذرخواهی کرد
اولین قتل تهران در سال 1403 رقم خورد
دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 11:102024-03-26اجتماعي

فیزیک به چه دردی می خورد؟


یکی از پرسش هایی که همیشه فکر دانش آموزان مقطع دبیرستان را مشغول کرده این است که درسی مانند فیزیک در آینده به چه دردمان می خورد.

- یکی از پرسش هایی که همیشه فکر دانش آموزان مقطع دبیرستان را مشغول کرده این است که درسی مانند فیزیک در آینده به چه دردمان می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آنا، ؛ لحظاتی از نوجوانی همه با این سوال گذشته است که زل زده ‏ایم به تخته کلاس و از ته دل هر ناسزایی که بلد بودیم را بار فرمول ‏های ریاضی و فیزیک کردیم و پرسیدیم این چیزها به چه درد آینده‎مان می ‏خورد؟ این حس‏ و‏حال برای فیزیک دبیرستان شاید خیلی بیشتر از درس ‏های دیگر تکرار شود، خب شاید واقعا به درد هیچ کدام از ما نخورد و هیچ‏وقت هم فلان فرمول را به یاد نیاوریم ولی بیایید ببینیم اصلا علمی مثل فیزیک به چه درد دنیا می‏ خورد؟ وقتی شما در خیابان راه می‏روید و کلی از محصولات با آخرین فناوری روز به دست و گردن و گوش‏تان آویزان است حواس‎تان نیست که دارید از چهار معادله اصلی جیمز کلارک ماکسول که غول دنیای فیزیک بوده است استفاده می‏ کنید و اگر او این معادلات را پیدا نکرده بود هیچ معلوم نبود امروز ما برای ارتباطات و فناوری‏مان از چه چیزهایی استفاده می کردیم! تا حالا فکر کرده ‏اید دوربین ‏های دیجیتال و یا حتی دوربین ‏های گوشی همراه از ک


برچسب ها: فیزیک - دبیرستان - دانش آموزان - آینده - یکی از - فرمول - مشغول
آخرین اخبار سرویس:

فیزیک به چه دردی می خورد؟

فیزیک به چه دردی می خورد؟