مطالب مرتبط:
کاهش 20 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی
کاهش 20 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی
سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی 20 درصد کاهش یافت
کاهش 5 درصدی سرقت در کردستان
کاهش 18 درصدی سرقت در بردسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 18:102024-03-20حوادث

کاهش 20 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات عید


جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا از کاهش 20 درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اولین روز تعطیلات نوروزی خبر داد.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ عبداله چولکی جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا اظهار کرد: رصد جامع و کامل وضعیت کشف و و قوع جرایم با هدایت راهبردی و ستادی از مهم ترین اقدامات قرارگاه نوروزی در راستای ایجاد امنیت شهروندان در ایام نوروز است.

وی افزود: در قرارگاه عمار هدایت گشت های ویژه پلیس آگاهی بصورت محسوس و نامحسوس و برنامه ریزی برای محافظت از اماکن تجاری و مسکونی، بانک ها، صرافی ها ، طلافروشی ها و کنترل مناطق جرم خیز در دستور کار است.

  سرهنگ چولکی تصریح کرد: در قرارگاه نوروزی به صورت روزانه آخرین وضعیت کشف  و وقوع جرایم در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی توسط کارشناسان و اعضای قرارگاه رصد و نسبت به هدایت عملیاتی رده های اجرایی اقدام لازم صورت می گیرد.

جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کاهش 20 درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در اولین روز از تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد:حضور مستمر پلیس در ایام نوروز گامی موثر در پیشگیری از وقوع جرم بوده و همکاران ما در طول شبانه روز در جای جای کشور برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز در تلاش هستند و امیدواریم


برچسب ها: قرارگاه - نوروزی - نوروز - پلیس آگاهی - تعطیلات نوروزی - تعطیلات - آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات عید

کاهش 20 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات عید