مطالب مرتبط:
یوم الله دوازدهم فروردین عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد
پیام استاندار اصفهان به مناسبت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی
12 فروردین از روزهای خاطره انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است
12 فروردین، برگ زرین پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت 12 فروردین ماه بیانیه ی منتشر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 13:102024-03-31سياسي

یوم الله 12 فروردین، روز بعثت انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی آمده است: یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، روز بعثت انقلاب اسلامی و استقرار حکومت مستضعفین، روز به ثمر نشستن خون شهیدان و تبلور مردم سالاری، گرامی باد.

روز 12 فروردین روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خویش را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد، و نخستین حکومت الله و روز فتح و ظفر را با مشارکت گسترده خود و با رأی آری تثبیت کرد، و شیرین ترین تاریخ حیات سیاسی خود را جشن گرفت.

نقش بی بدیل ملت بزرگ ایران در تبدیل نظام استبدادی به نظامی مردم سالار و برگرفته از دین و آیین مقدس اسلام ناب نبوی و سیره پاک علوی، آزادی، پیشرفت و استقلال را به ارمغان آورد.

قطعاً خلق این حماسه بزرگ، و دستیابی به این موفقیت بزرگ و رسیدن به این سرافرازی و سربلندی و عزت روز افزون، بدون هدایت های راهگشای امام راحل عظیم الشأن و رهبری داهیانه خلف صالح ایشان، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی میسر نبود.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - نماینده ولی فقیه در لرستان - روز جمهوری اسلامی - اسلامی - فروردین - امام جمعه خرم آباد
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 12 فروردین، روز بعثت انقلاب اسلامی است

یوم الله 12 فروردین، روز بعثت انقلاب اسلامی است