مطالب مرتبط:
آموزش رشته های ورزشی به دانش آموزان آذربایجان شرقی در قالب برنامه درسی ملی
محفل دانش آموزی انس با قرآن در آذربایجان شرقی برگزار شد + عکس
پاویون شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت برق برپا می شود
انجمن شرکت های دانش بنیان تأسیس می شود
رشد صادرات در فارس طی سال گذشته/ انجمن شرکت های دانش بنیان تأسیس می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 18:052024-04-09سياسي

نگاه ویژه و حمایتی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به شرکت های دانش بنیان


مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: شعبه چهار تبریز در راستای تسهیل و تسریع در رفع مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان به عنوان شعبه پایلوت در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: شعبه چهار تبریز در راستای تسهیل و تسریع در رفع مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان به عنوان شعبه پایلوت در نظر گرفته شده است.

یونس دباغ صادقی پور مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی و هیأت همراه ضمن بازدید از شعبه چهار تبریز و دیدار و گفت وگو با مراجعین و همکاران، از نزدیک روند رسیدگی به مشکلات مردم و عملکرد این شعبه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دارد.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات حمایتی ویژه به شرکت های دانش بنیان و همچنین تعمیق تعامل فی مابین با شرکای اجتماعی در مسیر تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم از اهم برنامه های سال جدید است که این مهم با قدرت و اهتمام بیش از پیش تداوم خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال و همچنین تأمین منابع پایدار صندوق های بازنشستگی بسیار حائز اهمیت است، افزود: با مساعدت و انجام همکاری های لازم و همچنین بهره گیری از تمام ظرفیت های در اختیار تلاش می کنیم با ایجاد بستر و شرایط مناسب در


برچسب ها: شرکت های دانش بنیان - آذربایجان شرقی - استان آذربایجان شرقی - تأمین اجتماعی - شرکت های دانش - آذربایجان - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه و حمایتی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به شرکت های دانش بنیان

نگاه ویژه و حمایتی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به شرکت های دانش بنیان