مطالب مرتبط:
رشد تولید کشور در سال 1402، بیش از سال های قبل محقق شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی: رشد تولید کشور در سال 1402، بیش از سال های قبل محقق شد
رشد تولید کشور در سال 1402، بیش از سال های قبل محقق شد
بررسی نتیجه و سرانجام شعار اقتصادی سال 1402/ مهار تورم و رشد تولید چقدر محقق شد؟
تحقق شعار سال 1402 «مهار تورم، رشد تولید» در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 13:152024-03-20اقتصادي

رشد تولید کشور در سال 1402 بیش از سال های قبل محقق شد


وزیر اقتصاد با اشاره به تحقق رشد تولید بیش از سال های قبل گفت: ستاد اقتصادی دولت در سال 1402 توانست علی رغم تحریم های شدیدی که وجود داشت بتواند بر پیش بینی های بدی که بر موضوع تورم ایجاد شده بود فائق آمده و ثبات اقتصاد کلان را تا حدی برگرداند.

- وزیر اقتصاد با اشاره به تحقق رشد تولید بیش از سال های قبل گفت: ستاد اقتصادی دولت در سال 1402 توانست علی رغم تحریم های شدیدی که وجود داشت بتواند بر پیش بینی های بدی که بر موضوع تورم ایجاد شده بود فائق آمده و ثبات اقتصاد کلان را تا حدی برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای حضور در نشست مشترک با رییس بانک توسعه اسلامی به عربستان سعودی و شهر جده سفر کرده بود، با ارسال یک پیام ویدیویی از کنار خانه خدا، آغاز سال 1403 را به مردم ایران تبریک گفت.

وی عنوان کرد: شب گذشته نشست ما با رییس بانک توسعه اسلامی خاتمه یافت که یکی از بهترین نشست هایی بود که در رابطه با طرح های تامین مالی در ایران طی سال های اخیر داشتیم.

خاندوزی در ادامه گفت: ستاد اقتصادی دولت در سال 1402 توانست علی رغم تحریم های شدید که وجود داشت بتواند بر پیش بینی های بدی که بر موضوع تورم ایجاد شده بود فائق بیاید، ثبات اقتصاد کلان را تا حدی برگرداند و رشد تولید را بیش از سال های قبل محقق کنند.


برچسب ها: اقتصاد - رییس بانک توسعه اسلامی - ستاد اقتصادی دولت - بانک توسعه اسلامی - وزیر امور اقتصادی و دارایی - وزیر اقتصاد - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید کشور در سال 1402 بیش از سال های قبل محقق شد

رشد تولید کشور در سال 1402 بیش از سال های قبل محقق شد