مطالب مرتبط:
قصه اصحاب کهف بعد از عید برای ایرانی ها زنده شد!
پلتفرم Storiaverse با انیمیشن و متن به دنیای قصه ها می رود
با انجام این روش ها آی کیو خودرا بالا ببرید + ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 10:452024-04-04فرهنگي

قصه های کیو


عاشق سینما بود ولی برای رسیدن به آن باید راهی طولانی می پیمود اما هرگز فکرش را نمی کرد زمانی که جوانی 20 ساله بود و به عنوان منتقد در نشریات سینمایی به دور از خانه و در شهر غریب همزمان درس می خواند و نقد سینما می نوشت، - عاشق سینما بود ولی برای رسیدن به آن باید راهی طولانی می پیمود اما هرگز فکرش را نمی کرد زمانی که جوانی 20 ساله بود و به عنوان منتقد در نشریات سینمایی به دور از خانه و در شهر غریب همزمان درس می خواند و نقد سینما می نوشت، چند دهه بعد به یکی از نام آشناترین و سرشناس ترین فیلمسازان سینمای ایران بدل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت: یک روز صبح دلش را به دریا می زند و عطای کار کردن در کارخانه ذوب آهن را به لقایش می بخشد و راهی تهران می شود تا به آنچه از بچگی آرزویش را داشت برسد.

کیومرث پوراحمد عاشق سینما بود ولی برای رسیدن به آن باید راهی طولانی می پیمود اما هرگز فکرش را نمی کرد زمانی که جوانی 20 ساله بود و به عنوان منتقد در نشریات سینمایی به دور از خانه و در شهر غریب همزمان درس می خواند و نقد سینما می نوشت، چند دهه بعد به یکی از نام آشناترین و سرشناس ترین فیلمسازان سینمای ایران بدل شود.

قطعا در 5 دهه فیلمسازی باید دهه 70 را دهه پوراحمد نامید؛ سال هایی که کیومرث پوراحمد بهترین و مهم ترین آثارش را در آن برهه ساخت اما این ق


برچسب ها: سینما - طولانی - نقد سینما - جوانی - زمانی - کارخانه ذوب آهن - سینمایی
آخرین اخبار سرویس:

قصه های کیو

قصه های کیو