مطالب مرتبط:
وضعیت بازار مسکن در سال جدید / زمان خرید خانه است؟
وضعیت بازار مسکن در سال جدید / زمان خرید خانه است؟
بازخوانی وضعیت بازار مسکن در سالی که گذشت
پیش بینی از بازار مسکن برای سال 1403
بازخوانی اقتصاد ایران در سالی که گذشت؛ بازار مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 17:502024-03-29اقتصادي

وضعیت بازار مسکن در سال جدید چگونه خواهد بود؟


رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به حساسیت شهروندان در مورد وضعیت بازار مسکن در سال جدید، گفت: حوزه مسکن از مؤلفه های بسیاری نظیر سیاست های مالی دولت، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ،رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به حساسیت شهروندان در مورد وضعیت بازار مسکن در سال جدید، گفت: حوزه مسکن از مؤلفه های بسیاری نظیر سیاست های مالی دولت، تورم، نرخ ارز و .

اثر می پذیرد و از منظر کلان، آنچه در سال جدید برای این حوزه رخ می دهد، بیش از هر چیز وابسته به رفتارهای دولت و سیاست های اوست.

همشهری در خبری نوشت:کیانوش گودرزی افزود: دولت در سال گذشته سرگرم سیاست های انقباضی و مهار تورم بود و در بازار ارز نیز موفق شد ثبات نسبی بازار را حفظ کند.

هم زمان در نهضت ملی مسکن نیز دولت در حال برنامه ریزی برای احداث ساختمان های جدید و تسهیل تولید بود و اگر این سیاست ها در عمل و نه به صورت شعار در سال جاری نیز استمرار پیدا کند، می تواند روی تثبیت قیمت مسکن مؤثر باشد.

گودرزی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از ثبات قیمت مسکن در سال گذشته، نتیجه رکود و کسادی معاملات این بازار بود، اظهار کرد: تنظیم گری دولت باید به نحوی باشد که قیمت مسکن باوجود رونق نسبی بازار، تثبیت شود وگرنه توقف رشد قیمت مسکن در رکود شدید معاملات، می تواند به محض تغییر مؤ


برچسب ها: وضعیت بازار - بازار مسکن - سیاست های مالی - بازار - سیاست - مشاوران املاک - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار مسکن در سال جدید چگونه خواهد بود؟

وضعیت بازار مسکن در سال جدید چگونه خواهد بود؟