مطالب مرتبط:
گردش مالی 3000 میلیارد تومانی طرح «فجرانه» در کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 14:252024-04-06سياسي

گردش به سمت یهودستیزی؟ /زیدآبادی


متأسفانه در روزهای اخیر علاماتی از یهودستیزی در بین برخی از مدعیان حمایت از جمهوری اسلامی ظاهر شده است که اگر سران کشور به سرعت در مقابل آن موضع نگیرند، - پیه انگ یهودستیزی مورد ادعای اسراییل را باید به تن بمالند و با عواقب بین المللی آن هم روبرو شوند.

احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار به برخی اقدامات و سخنان علیه دین یهود در روزهای اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران زیدآبادی در کانال تلگرامی اش نوشت: سیاست رسمی نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای تأسیس، تفکیک بین یهودیت و مرام سیاسی صهیونیسم و در واقع نفی و تقبیح یهودستیزی بوده است.

اسراییل این سیاست را ریاکارانه دانسته و معمولاً مدعی بوده است که جمهوری اسلامی در اصل یهودستیز است اما آن را در پشت مخالفت با صهیونیسم پنهان می کند.

متأسفانه در روزهای اخیر علاماتی از یهودستیزی در بین برخی از مدعیان حمایت از جمهوری اسلامی ظاهر شده است که اگر سران کشور به سرعت در مقابل آن موضع نگیرند، پیه انگ یهودستیزی مورد ادعای اسراییل را باید به تن بمالند و با عواقب بین المللی آن هم روبرو شوند.

پرتاب کوکتل مولوتف به آرامگاه استر و مردخای در همدان، حمل پلاکاردهایی با شعار لعنت بر یهود در راهپیمایی روز قدس، اظهارات شیخ علی رضا پناهیان علیه یهود و یهودیت به عنوان ریشه مشکلات ت


برچسب ها: جمهوری اسلامی - یهودستیزی - یهود - روزهای اخیر - اسلامی - جمهوری - زیدآبادی
آخرین اخبار سرویس:

گردش به سمت یهودستیزی؟ /زیدآبادی

گردش به سمت یهودستیزی؟ /زیدآبادی