مطالب مرتبط:
ایجاد جنگ میان ایران و آمریکا؛ هدف رژیم صهیونیستی از حمله به کنسولگری
کلیت تحولات منطقه شبیه به دوران قبل از جنگ ایران و عراق است/کسانی که خواهان حمله به نمایندگی های اسراییل هستند، درکی از منافع ملی کشور ندارند/نتانیاهو می داند که اگر ایران وارد جنگ با اسراییل شود امکان همکاری آمریکا وجود دارد و تندرو ها به هدف خود می رسند/الان برخی از اعضا شورای شهر
اسراییل با حمله به کنسولگری ایران دنبال فرافکنی از شکست خود در جنگ غزه است
رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ مستقیم با ایران است
اسراییل با حمله به سفارت به دنبال جنگ رو در رو با ایران است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 20:252024-04-03فرهنگي

جنگ مستشاری ایران با داعش در سریال خانگی


سریال «آمرلی» که سوژه ای مرتبط با نجات شهر آمرلی توسط حاج قاسم سلیمانی دارد، این روزها از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

این واقعه اگرچه پیش از این باز هم دستمایه تولید محصولات تصویری در ایران شده، - سریال آمرلی که سوژه ای مرتبط با نجات شهر آمرلی توسط حاج قاسم سلیمانی دارد، این روزها از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

این واقعه اگرچه پیش از این باز هم دستمایه تولید محصولات تصویری در ایران شده، اما در این سریال با داستان و درام بیشتری روبرو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه نمایش خانگی آمرلی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد که این روزها در پلتفرم فیلم نت منتشر می شود، به عنوان یکی از مجموعه های مدیوم نمایش خانگی ایران برای پرداختن به موضوعات استراتژیک محسوب می شود.

این سریال عراقی با عوامل پشت صحنه عمدتا ایرانی ساخته شده و تنها یک هنرپیشه آن ایرانی است و بقیه از بازیگران کشورهای عربی هستند.

این مجموعه 10 قسمتی که از تعطیلات نوروز آغاز شده و در ایران و کشورهای عربی به صورت همزمان به انتشار می رسد، با مضمون ملی و استراتژیک تولید شده.

پس از مجموعه سقوط محصول 1401، این برای دومین بار است که قصه ای در بستر حضور مستشاری ایران در جبهه مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه، به تصویر کشیده می شود.


برچسب ها: نمایش خانگی - حاج قاسم سلیمانی - ایران - شبکه نمایش خانگی - خانگی - سریال - آمرلی
آخرین اخبار سرویس:

جنگ مستشاری ایران با داعش در سریال خانگی

جنگ مستشاری ایران با داعش در سریال خانگی