مطالب مرتبط:
پردازش هوش مصنوعی رو گوشی های آیفون
هوش مصنوعی تا سال 2030 تقاضای مس را افزایش می دهد؟
واتساپ ربات هوش مصنوعی می سازد
روش جدید هوش مصنوعی ابهام در تفسیر تصاویر پزشکی را ازبین می برد
سرنوشت کارجویان در دستان هوش مصنوعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 05:002024-04-16دانش

هوش مصنوعی اجازه نمی دهد حیات بیگانه را کشف کنیم!


مقاله ای که اخیرا توسط «مایکل گرت»(Michael Garrett) استاد اخترفیزیک «دانشگاه منچستر»(University of Manchester) نوشته شده، نشان می دهد هوش مصنوعی ممکن است توضیحی برای این پرسش باشد که چرا ما هنوز با تمدن های پیشرفته فناوری در نقاط دیگر جهان روبه رو نشده ایم.

- مقاله ای که اخیرا توسط مایکل گرت (Michael Garrett) استاد اخترفیزیک دانشگاه منچستر (University of Manchester) نوشته شده، نشان می دهد هوش مصنوعی ممکن است توضیحی برای این پرسش باشد که چرا ما هنوز با تمدن های پیشرفته فناوری در نقاط دیگر جهان روبه رو نشده ایم.

استاد اخترفیزیک دانشگاه منچستر در یک مقاله جدید مدعی شده است هوش مصنوعی می تواند مسؤول نرسیدن بشر به تمدن های پیشرفته کیهان و حیات بیگانه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوش مصنوعی به سرعت به عنوان یکی از تحول آفرین ترین فناوری های در حال ظهور تاریخ بشر شناخته شده است که تأثیرات بالقوه آن، خواه مثبت خواه منفی، بحث های داغی را برانگیخته اند.

به نقل از ادونسد ساینس نیوز، مقاله ای که اخیرا توسط مایکل گرت (Michael Garrett) استاد اخترفیزیک دانشگاه منچستر (University of Manchester) نوشته شده، نشان می دهد هوش مصنوعی ممکن است توضیحی برای این پرسش باشد که چرا ما هنوز با تمدن های پیشرفته فناوری در نقاط دیگر جهان روبه رو نشده ایم.


برچسب ها: هوش مصنوعی - دانشگاه منچستر - مصنوعی - اخترفیزیک - دانشگاه - حیات بیگانه - پیشرفته
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی اجازه نمی دهد حیات بیگانه را کشف کنیم!

هوش مصنوعی اجازه نمی دهد حیات بیگانه را کشف کنیم!