مطالب مرتبط:
بلینکن: آمریکا در کنار اسراییل می ایستد
آمریکا پشت اسراییل درآمد/ جزییات رایزنی تلفنی بلینکن با گالانت
درخواست نماینده کنگره آمریکا برای توقف صادرات سلاح به اسراییل |
حماس با آتش بس غزه مخالفت کرد / اسراییل به فشارهای آمریکا تن داد
جیک سالیوان:حمایت آمریکا از دفاع اسراییل علیه تهدیدات ایران قاطع است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 08:352024-04-11بين الملل

بلینکن: آمریکا در کنار اسراییل می ایستد


آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران و غزه گفت وگو کرد و گفت که واشنگتن در کنار اسراییل می ایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه در بیانیه ای که در تارنمای این وزارتخانه منتشر شد، اعلام کرد: بلینکن بر حمایت ایالات متحده از امنیت اسراییل تاکید و تصریح کرد که آمریکا در برابر هر گونه تهدیدی از سوی ایران و گروه های نیابتی اش در کنار اسراییل خواهد ایستاد.

وی افزود: بلینکن و گالانت همچنین درباره تلاش های جاری برای تضمین آزادی همه گروگان ها در چارچوب توافق برای آتش بس فوری در غزه گفت وگو کردند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: بلینکن از تصمیم های اخیر اسراییل مبنی بر اقدامات فوری برای تسهیل ورود کمک های بشردوستانه به غزه و بهبود هماهنگی بشردوستانه و کاهش تنش ها استقبال و تاکید کرد که حوادثی مانند حمله به کارکنان آشپزخانه مرکزی جهانی هرگز نباید تکرار شود.

بر اساس این بیانیه، بلینکن تاکید کرد که ایالات متحده از اسراییل انتظار دارد که به سرعت تعهدات خود را در زمینه کمک های بشردوستانه و کاهش تنش ها اجرا کند و این تعهدات باید ادامه یابد.


برچسب ها: اسراییل - وزارت خارجه آمریکا - بلینکن - آمریکا - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: آمریکا در کنار اسراییل می ایستد

بلینکن: آمریکا در کنار اسراییل می ایستد